Branding

[us_separator]
DESIGN & STRATEGI

DIT BRAND SKAL GØRE INDTRYK

Dit brand møder øjnene først. Derfor skal din visuelle identitet kunne kommunikerer stærkt – analogt og digitalt.

Branding, der er til at føle på

Dit brand består af en lang række elementer, som tilsammen skal kunne kommunikerer det rette budskab ud til verden. Logo, farver, skrifttyper og grafiske elementer, taglines og fotostil skaber din visuelle identitet. Branding er dog ikke noget nyt. Det har været anvendt af kvægfarmere til at mærke deres kvæg, så de kunne skilles sig ud i flokken. Med en løsning hos Grafisk LAB får du et en designguide i hånden. Med designguiden i hånden er du sikret at din visuelle identitet altid bliver præsenteret korrekt.

Dit brand skal fremhæve dine styrker

Dit brand møder øjnene først og det er ofte uden at have fået en forklaring eller have mødt folkene bag. Det er førstehåndsindtrykket du skal give og det er afgørende for om du bliver valgt eller fravalgt. Du har ikke råd til at give et dårligt indtrykdit brand skal være letgenkendelig og ensartet, både i din kommunikation og i det visuelle udtryk. Din målgruppe skal hurtigt kunne aflæse dit brand, for kampen om opmærksom er benhård.

Branding services

[us_separator]
[us_iconbox icon=”fal|pen-nib” color=”custom” icon_color=”#5daddf” size=”48px” iconpos=”left” title=”Logodesign” alignment=”left”][/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|fingerprint” color=”custom” icon_color=”#5ddf79″ size=”48px” iconpos=”left” title=”Visuel identitet” alignment=”left”][/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|book” color=”custom” icon_color=”#df5d5d” size=”48px” iconpos=”left” title=”Designguide” alignment=”left”][/us_iconbox]
[us_separator]
[us_iconbox icon=”fal|font-case” color=”custom” icon_color=”#d85ddf” size=”48px” iconpos=”left” title=”Typografi” alignment=”left”][/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|palette” color=”custom” icon_color=”#dfd65d” size=”48px” iconpos=”left” title=”Farver” alignment=”left”][/us_iconbox]

DESIGNGUIDE ONLINE

Dit værktøj til din visuelle identitet, er designguiden. Du modtager et link til din designguide. Her kan du se, mærke og høre din visuelle identitet – og kommer der ændringer, vil den altid være opdateret. Designguiden indeholder en lang række beskrivelser til de enkelte elementer.

[us_separator]
[us_iconbox icon=”fal|theater-masks” title=”Brug af logo”]Logo i farver, S/H, negativ. Regler for brug, størrelse og placering.[/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|palette” title=”Farver”]Primære og sekundære farver angives for din kommunikation.[/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|font” title=”Typografi”]Typografi, hvor og hvordan den bruges.[/us_iconbox]
[us_iconbox icon=”fal|images” title=”Billedstil”]

Fotos skal bruges på en konsekvent og ensartet måde. Krav til billeder bliver tydeliggjort.

[/us_iconbox]

[us_separator]
[us_iconbox icon=”fal|shapes” title=”Supergrafik”]

Supergrafisk elementer, skaber genkendelighed, uden brug af logo.

[/us_iconbox]

[us_iconbox icon=”fal|file-upload” title=”Eksempler”]Du får eksempler på produkter, for at vise hvordan designet ser ud i virkeligheden.[/us_iconbox]